needpr.co.il
כניסה למנהלים
מעוניינים לקבל פניות ממשרדי יחסי ציבור?
או מלאו פרטים
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM!

מנהלי הפורום

ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור
ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור

ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה

עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia
עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia

עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
היי ערן
השאלה קצת טריקית ..והתשובה שלי תהיה מורכבת ..מסיבה מאוד פשוטה - אתה צריך לעשות מיתוג לשניהם ...
מיתוג חברה רצוי כדי שיהיה לוגו , נראות אחידה לחברה, חתימה מסודרת בגוף המייל ונייר מכתבים אחיד עם כל פרטי החברה (תהליך מיתוג קטן)
מיתוג המוצר הוא כבר יותר מורכב - מדובר במיתוג האריזות, ההנחיות לשימוש, מיתוג המיקום שיקבל על המדף בחנויות, מיתוג של שילוט לנקודות המכירה כדי לקדם את המוצר ועוד...
בסופו של דבר מול הצרכן הסופי - מעניין אותו רק המוצר עצמו ...רוב הצרכנים לא יודעים מי האבא והאמא של הרבה מוצרים שהם רוכשים בחנויות ..
ומהצד השני - אתה כחברה מול הסחר (הטרייד) רוצה שידעו מי אתה , מה הקונספט והזהות של החברה שלך , במה אתה מתמחה והיכן ניתן להשיג אותך ..כל זאת משיגים על ידי מיתוג מדוייק .
בקיצור - יש לך תהליך מיתוג כפול וזאת המלצתי ...
ענת
09/01/2015 17:02
שאלת אופן המיתוג     ו    ערן ערן    

התחלנו לשווק שורה של מוצרים מסין, אנחנו חושבים שהם יכולים להצליח כמובן, מדובר על כלים לבית. השאלה שלי האם כדי ללכת על מיתוג מוצר בודד או ללכת על מיתוג כולל של החברה ושל הכלים.
הפחד שלי שאם נלך על כל החברה נירה לכיוונים שונים ולא נפגע ולעומת זאת אם נלך על מיתוג בודד, נפסיד אפשרויות שונות בשיווק מוצרים אחרים

10/01/2015 17:41
« הודעה נוכחית

היי ערן
השאלה קצת טריקית ..והתשובה שלי תהיה מורכבת ..מסיבה מאוד פשוטה - אתה צריך לעשות מיתוג לשניהם ...
מיתוג חברה רצוי כדי שיהיה לוגו , נראות אחידה לחברה, חתימה מסודרת בגוף המייל ונייר מכתבים אחיד עם כל פרטי החברה (תהליך מיתוג קטן)
מיתוג המוצר הוא כבר יותר מורכב - מדובר במיתוג האריזות, ההנחיות לשימוש, מיתוג המיקום שיקבל על המדף בחנויות, מיתוג של שילוט לנקודות המכירה כדי לקדם את המוצר ועוד...
בסופו של דבר מול הצרכן הסופי - מעניין אותו רק המוצר עצמו ...רוב הצרכנים לא יודעים מי האבא והאמא של הרבה מוצרים שהם רוכשים בחנויות ..
ומהצד השני - אתה כחברה מול הסחר (הטרייד) רוצה שידעו מי אתה , מה הקונספט והזהות של החברה שלך , במה אתה מתמחה והיכן ניתן להשיג אותך ..כל זאת משיגים על ידי מיתוג מדוייק .
בקיצור - יש לך תהליך מיתוג כפול וזאת המלצתי ...
ענת

Copyright © 2024 needpr.co.il כל הזכויות שמורות
אתר משרדי יחסי ציבור מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום יחסי ציבור
מחפשים משרד יחסי ציבור? מלאו את הטופס וקבלו הצעות
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!