needpr.co.il
כניסה למנהלים
מעוניינים לקבל פניות ממשרדי יחסי ציבור?
או מלאו פרטים
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM!

מנהלי הפורום

ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור
ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור

ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה

עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia
עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia

עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
היי גד
היום בעידן הפייסבוק שכל אחד מאיתנו מחובר און ליין , חשוב שגם הלקוח/העסק שלך יהיה מחובר און ליין כדי להספיק להגיב בזמן .
אז נכון שלקוחות או סתם אנשים יכולים לפרסם מה שהם רוצים בפייסבוק אבל כל עוד זה אצלך בעמוד על הוואל- יש לך אופציה למחוק .
חשוב מאוד להיות חלק מהמנהלים של עמודי הפייסבוק אצל הלקוחות ,
חשוב להיות מעורבים וכשצצה בעיה כל שהיא או תלונה כל שהיא לתת ליחצן לטפל בה בכפפות של משי .
האופציה של למחוק = כאופציה להשתקה
ויש אנשים שדווקא כשמנסים להשתיק אותם - אז הם מתעוררים יותר ויותר לחיים ומנסים להרע...
המלצתי האישית לפנות בפרטי לאותו כותב (הערה, ביקורת, תלונה וגם המלצה) ולבקש את מספר הטלפון שלו . בשיחה איתו להבין במה מדובר - האם נגרם לא עוגמת נפש שיש ביכולתנו לטפל בה ולהעלים אותה בעזרת הטבה כל שהיא/יחס חם/זיכוי ווכו...
אחרי שטיפלנו בבעיה יש לבקש רשות מאותו אדם למחוק את הפוסטים שלו - ואחרי אישורו מיד למחוק אותם מהעמוד .
אם מחקת לפי שטיפלת בנושא באופן אישי - צפה פגישה ...התלונה או הביקורת תעבור לעמודים אחרים  של קבוצות אחרות ששם יש לנו פחות שליטה ...
צריך לזכור שעל כל עמוד פייסבוק יש מנהלים אדמין ואם יש בעיה אפשר לפנות אליהם ולשתף אותם בבעיה ולבקש מהם למחוק או לחסום ...
בהצלחה
ענת

28/02/2015 15:14

שלום , כידוע בזמני הפייסבוק והאינטרנט , כל אחד יכול לכתוב תגובה שלילית על עסק מסוים ובעקבות כך להכניס את העסק למשבר תדמיתי , איך בתור חברת יחסי ציבור ניתן להתמודד עם התופעה ?

28/02/2015 08:40
« הודעה נוכחית

היי גד
היום בעידן הפייסבוק שכל אחד מאיתנו מחובר און ליין , חשוב שגם הלקוח/העסק שלך יהיה מחובר און ליין כדי להספיק להגיב בזמן .
אז נכון שלקוחות או סתם אנשים יכולים לפרסם מה שהם רוצים בפייסבוק אבל כל עוד זה אצלך בעמוד על הוואל- יש לך אופציה למחוק .
חשוב מאוד להיות חלק מהמנהלים של עמודי הפייסבוק אצל הלקוחות ,
חשוב להיות מעורבים וכשצצה בעיה כל שהיא או תלונה כל שהיא לתת ליחצן לטפל בה בכפפות של משי .
האופציה של למחוק = כאופציה להשתקה
ויש אנשים שדווקא כשמנסים להשתיק אותם - אז הם מתעוררים יותר ויותר לחיים ומנסים להרע...
המלצתי האישית לפנות בפרטי לאותו כותב (הערה, ביקורת, תלונה וגם המלצה) ולבקש את מספר הטלפון שלו . בשיחה איתו להבין במה מדובר - האם נגרם לא עוגמת נפש שיש ביכולתנו לטפל בה ולהעלים אותה בעזרת הטבה כל שהיא/יחס חם/זיכוי ווכו...
אחרי שטיפלנו בבעיה יש לבקש רשות מאותו אדם למחוק את הפוסטים שלו - ואחרי אישורו מיד למחוק אותם מהעמוד .
אם מחקת לפי שטיפלת בנושא באופן אישי - צפה פגישה ...התלונה או הביקורת תעבור לעמודים אחרים  של קבוצות אחרות ששם יש לנו פחות שליטה ...
צריך לזכור שעל כל עמוד פייסבוק יש מנהלים אדמין ואם יש בעיה אפשר לפנות אליהם ולשתף אותם בבעיה ולבקש מהם למחוק או לחסום ...
בהצלחה
ענת

Copyright © 2024 needpr.co.il כל הזכויות שמורות
אתר משרדי יחסי ציבור מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום יחסי ציבור
מחפשים משרד יחסי ציבור? מלאו את הטופס וקבלו הצעות
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!