או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
היי גד
היום בעידן הפייסבוק שכל אחד מאיתנו מחובר און ליין , חשוב שגם הלקוח/העסק שלך יהיה מחובר און ליין כדי להספיק להגיב בזמן .
אז נכון שלקוחות או סתם אנשים יכולים לפרסם מה שהם רוצים בפייסבוק אבל כל עוד זה אצלך בעמוד על הוואל- יש לך אופציה למחוק .
חשוב מאוד להיות חלק מהמנהלים של עמודי הפייסבוק אצל הלקוחות ,
חשוב להיות מעורבים וכשצצה בעיה כל שהיא או תלונה כל שהיא לתת ליחצן לטפל בה בכפפות של משי .
האופציה של למחוק = כאופציה להשתקה
ויש אנשים שדווקא כשמנסים להשתיק אותם - אז הם מתעוררים יותר ויותר לחיים ומנסים להרע...
המלצתי האישית לפנות בפרטי לאותו כותב (הערה, ביקורת, תלונה וגם המלצה) ולבקש את מספר הטלפון שלו . בשיחה איתו להבין במה מדובר - האם נגרם לא עוגמת נפש שיש ביכולתנו לטפל בה ולהעלים אותה בעזרת הטבה כל שהיא/יחס חם/זיכוי ווכו...
אחרי שטיפלנו בבעיה יש לבקש רשות מאותו אדם למחוק את הפוסטים שלו - ואחרי אישורו מיד למחוק אותם מהעמוד .
אם מחקת לפי שטיפלת בנושא באופן אישי - צפה פגישה ...התלונה או הביקורת תעבור לעמודים אחרים של קבוצות אחרות ששם יש לנו פחות שליטה ...
צריך לזכור שעל כל עמוד פייסבוק יש מנהלים אדמין ואם יש בעיה אפשר לפנות אליהם ולשתף אותם בבעיה ולבקש מהם למחוק או לחסום ...
בהצלחה
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|