needpr.co.il
מעוניינים לקבל פניות ממשרדי יחסי ציבור?
או מלאו פרטים
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM!
תגובה להודעה:
21/05/2013 15:36

היי רונן
יש המון דברים שיכולים להשתנות בפרק זמן של 10 שנים למשל : קהל היעד, מתחרים ישירים ועקיפים, הרגלי צריכה של קהל היעד, נושא של תמחור (במיוחד בעידן של גזירות כלכליות ויוקר המחייה שרק עולה)...
חשוב לבדוק כל אחד ואחד מהפרמטרים הללו כדי להבין מה הסיכוי של המוצר להצליח .
חשוב להשיק אותו בשם ובאריזה אחרת (אותה גברת בשינוי אדרת), חשוב לחפש לו ערך מוסף שניתן לציין אותו על האריזה למשל אריזה ירוקה וידידותית לסביבה , למשל חותמות של כל מיני ארגוני צרכנים למיניהם שבדקו ונתנו ציון טוב...
חשוב לפרסם וליחצן במדיות שקהל היעד נמצא וקורא , כלומר להתקרב לקהל היעד בקמפיין היחצני עד דיוק מירבי ...
חשוב שיהיה לכם אורך נשימה - לא קל להחדיר היום מוצר לשוק וצריך להיות סובלניים.
וחשוב לחפש אפשרויות לשיתופי פעולה שיכולים לקדם את שני הצדדים בויחד יהיה לכם יותר כוח .
בהצלחה וספר לנו איך היה
ענת

פרסום תגובה להודעה בפורום

נושא
תוכן ההודעה
שם
כתובת אימייל
הכניסו מייל תקין אם ברצונכם לקבל עדכון במייל ברגע שתתקבל תשובה
יש לכתוב את התווים המופיעים בתמונה בתיבת הטקסט.

יש להקליד כאן את התווים המוצגים:



Copyright © 2024 needpr.co.il כל הזכויות שמורות
אתר משרדי יחסי ציבור מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום יחסי ציבור
מחפשים משרד יחסי ציבור? מלאו את הטופס וקבלו הצעות
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!