העסק סובל ממשבר תדמיתי? תשאירו פרטים וקבלו הצעות
פנייה נשלחת, נא להמתין...
|
תודה, הפנייה ששלחת התקבלה
|
ניהול משברים
כמו בחיים האישיים, הגדולה של עסק היא לדעת להפוך משבר להזמנות ולנצל אותה עד הסוף. בשביל לעשות את זה, צריך משרד יחסי ציבור חזק וטוב. קבלו אותו כאן!
@@@
הספרות המקצועית של יחסי ציבור מלאה בדוגמאות כיצד חברות ועסקים נכנסו למשבר קשה, וידעו לצאת ממנו בעזרת חוכמה, יצירתיות ותעוזה של יועצי תקשורת ואנשי יח"צ. לא פעם היציאה מן המשבר הביאה את החברה למקומות גבוהים מזו שהיתה בהם קודם לכן. הדוגמא המוכרת לקהל הישראלי היא חברת סלקום בתחילת דרכה. זו רק דוגמא אחת מיני רבות בתחום.
ניהול משברים נכנס כיום לאחד התחומים הבולטים ביותר של יחסי ציבור ובמרבית המשרדים והחברות ישנן מחלקות שעוסקות אך ורק בתחום זה. יחד עם מיתוג, מדובר על התחומים החריפים והקשים ביותר, אך כל בעל עסק לומד על בשרו (של העסק), ניהול נכון של המשבר, יכול לא רק להציל אותו אלא לקחת אותו לדרך אחרת ומוצלחת.
אם גם העסק שלכם סובל ממשבר, אנחנו מזמינים אתכם להשאיר אצלנו פרטים ולקבל הצעות ממשרדים שמובילים בתחום זה. בינתיים אתם מוזמנים לקרוא כאן, כיצד חברות אחרות יצאו מהמשבר והצליחו לעלות בחזרה על דרך המלך
צ'רפק יחסי ציבור
משרד יחסי הציבור והייעוץ התדמיתי של נעמי צ'רפק מציע ללקוחותיו מגוון כלים ושירותים נלווים המשמשים ליצירת תדמית חיובית ולביסוס מוניטין. המשרד מתמחה בפנייה ישירה אל ענפי המדיה השונים, בגיבוש אסטרטגיות תקשורתיות, בפעילות רציפה מול אנשי תקשורת ובהפקת..
הרבסטמן תקשורת Hmedia
הרבסטמן תקשורת hmedia הינה עסק בוטיק העוסק במתן ייעוץ תקשורתי, ומספק מענים אסטרטגיים כשאחד מיעדיו להעניק ניהול תקשורתי כולל, הרלוונטי ליעדיהם העסקיים והארגוניים של הלקוחות. כל זאת מתוך הבנה אסטרטגית עסקית ושיווקית, תוך דגש על חשיבה יצירתית.
hmedia..
לניאדו תקשורת שיווקית בע"מ
לניאדו תקשורת ויחסי ציבור: חברת יחסי ציבור מקבוצת לניאדו שבבעלות אלי לניאדו, מתמחה ביצירה ובטיפוח של מערכות יחסים עם התקשורת הכתובה, האלקטרונית והווירטואלית. אנו מומחים ביצירת תדמיות לערים ולרשויות מקומיות, בניהול קמפיינים תקשורתיים, בטיפול במשברים..
המרכז למינוף עסקי
המרכז למינוף עסקי הינו המרכז המוביל בישראל המעניק שירותי ייעוץ העסקי, ארגוני, אסטרטגי, פיננסי ושיווקי. המרכז למינוף עסקי הוקם במטרה לספק לבעלי עסקים את כל הכלים שלהם יזדקקו לטובת מינוף העסק. המרכז למינוף עסקי מציע מגוון שירותים נוספים וביניהם ניתן..
תדמור יזמות
"תדמור יזמות PBR" מתמחה בייעוץ שיווקי, פיתוח עסקי ויחסי ציבור לחברות טכנולוגיה וגופים עסקיים. החברה מאגדת קבוצת אנשי מקצוע המתמחים בתכנון, בתיאום ובניהול תוכניות לתקשורת שיווקית ולקישור עסקי, ועל לקוחותינו נמנות חברות טכנולוגיה, ביניהן..
גלאי תקשורת יחסי ציבור בע"מ
"גלאי תקשורת" הוקם על ידי צוקי גלאי ב- 1978, והפך במרוצת השנים לאחד המשרדים המובילים והעדכניים בישראל.
המשרד רואה את יחסי הציבור כחלק ממכלול טיפול תקשורתי מקיף עבור הלקוח, והוא מפעיל בתוכו זרועות לפעילות אינטראקטיבית ברשתות חברתיות,..
eBrand - ניהול מוניטין באינטרנט
eBrand - היא הראשונה בארץ (2008) שסיפקה שירותים של ניהול מוניטין באינטרנט והדחקת אזכורים שליליים. במסגרת השירות eBrand יוצרת ומפיצה בצורה מאסיבית תוכן חיובי ורלוונטי תחת שם המותג (או הבן אדם) ומקדמת אותו בתוצאות החיפוש - במטרה להדחיק אזכורים שליליים..
יעל קופר - תקשורת שיווקית בע"מ
אנו ב"יעל קופר תקשורת שיווקית" פועלים קרוב ל-30 שנה בשירותם של ארגונים וחברות מתחומים שונים. ייחודנו בשותפות האמיתית שאנו יוצרים עם לקוחותינו, ובראייה השיווקית הרחבה שלנו. אנו מעמידים לרשות שותפינו לדרך את המקצועיות, הניסיון, המקוריות,..
מוני מרדכי
מוני מרדכי תקשורת שיווקית, הוא משרד לייעוץ אסטרטגי המתמחה בייעוץ אסטרטגי ובביצוע פעילות יחסי ציבור ודוברות.
ניסיון אסטרטגי ותקשורתי רב, במגוון תחומים, מאפשר לנו להעניק פתרונות שלמים הכוללים:, ניהול קמפיינים, בניית אסטרטגית מיתוג וחדירה, יחסי ציבור,..
שיטרית מדיה גרופ בע"מ
שיטרית מדיה גרופ - בבעלות רותי שטרית, הינו משרד פרסום עם וותק של מעל 25 שנים. המשרד מעניק את כל מטריית שרותי הפרסום ותקשורת שיווקית.
על לקוחות המשרד נמנות חברות ציבוריות שמניותיהן נסחרות בבורסה, גופים כלכליים, פרוייקטים מסחריים, צרכניים, חברות..
דרך אבא הלל סילבר 14 רמת גן
רימון - כהן - שינקמן
יחסי ציבור שוטפים, ניהול משברים ומאבקים, תקשורת פוליטית, יעוץ אסטרטגי שיווקי.
אנו מאמינים שיחסי ציבור ותקשורת אינם מטרה בפני עצמה, אלא כלי לקידום מטרות הלקוח, בין אם על ידי יצירת פרסום ובין אם ניסיון למניעתו.
שירות מיוחד למשרדי יחסי ציבור ללא..
דרך מנחם בגין 132 תל אביב
סבר הופר תקשורת ואסטרטגיה
סבר הופר תקשורת ואסטרטגיה נמצא בבעלותם של אלעד הופר ומריאנה אוליצקי, שניהם עיתונאים עם ותק של מעל 10 שנים כ"א, בעיקר בידיעות אחרונות ומעריב. שניהם ביחד מכירים את התקשורת הישראלית לפני ולפנים, ומסוגלים בזכות ניסיונם רב השנים לבנות ביחד עם הלקוח..
מאירוביץ' יחסי ציבור
משרד מאירוביץ' יחסי ציבור מסייע לחברות ישראליות ובינלאומיות בהעברת מסרים שיווקיים לקהלי יעד רלוונטיים, באמצעות המדיה הכלכלית בישראל. בין לקוחות המשרד: חברות טכנולוגיה וסטארט-אפים, קרנות הון סיכון, חממות טכנולוגיות, יזמים, בתי השקעות וספקי שירות..
ציטרין גרופ אסטרטגיה תקשורתית
קבוצת התקשורת ציטרין גרופ מאגדת מיקבץ פעילויות מגוון בתחום המדיה והתקשורת של איש התקשורת הוותיק בן-ציון ציטרין, עורך ועיתונאי מאז שנת 1981.
לאורך יובל שנים פעילות התקשורת של ציטרין משלבת עבודה בעיתונות לצד הרצאות, עריכה, הוצאה לאור ומאז ראשית 2005 -..
ורד ליון-ירושלמי
משרד יחסי הציבור ורד ליון - ירושלמי מתמחה במתן שירותי יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי עבור חברות וארגונים בתחומים כגון חינוך, חברה, תרבות, פנאי וקהילה. המשרד שם דגש על פרסום יעיל באמצעי תקשורת איכותיים ובעלי חשיפה רחבה . זאת באמצעות כתבות המביעות את רעיון..
לוטן תדמיות
חברת לוטן תדמיות הוקמה בשנת 1995 על ידי יעל לוטן כמשרד ליחסי ציבור וייעוץ תקשורת אסטרטגי. הרעיון החדשני בלוטן הוא ליווי הלקוח בכל שלבי הקשר ומתן מענה לכל צרכיו הייחודיים, כשהמטרה היא לבנות לו מוניטין חיובי. "קשרי מדיה הם רק חלק מהמשחק",..
שאלות ותשובות בתחום ניהול משברים
שאלה מורכבת למדי. פרסום עושים בדרך כלל למוצר, על מנת לראות תוצאות ורווחים בפרק זמן קצר יחסית – כל שלטי החוצות שאנו רואים, המוצרים על גבי המגזינים ובטלוויזיה נכנסים לקטגוריה של פרסום. כשמדובר על יחסי ציבור הכוונה היא בדרך כלל לפרוייקט ממושך יותר, שמנסה להעביר מסר בצורה בולטת פחות מפרסום (המסר אינו כתוב בצורה חד משמעית, אלא משתמע וסמוי), וקשור..
תלוי, יש יחצנ"ים שבהחלט נכנסו לעולם האינטרנט, לא רק במובן של פרסום ושיווק אלא גם בכל הקשור לקידום האתר של הלקוח שלהם. בעיקרון יש הפרדה בין התחומים (כמו שיש הפרדה בין אנשי פרסום לאנשי יחסי ציבור), מדובר על תחומים משלימים ולא משתלבים.
מאחר ורוב העבודה של קידום היא עבודה שנהוג לומר עליה "שגם ילדים יכולים לעשות אותה", הרי..
לגבי שאלת המימון, בהחלט ניתן ללמוד לימודי יחסי ציבור על חשבון קרנות השתלמות שונות, ובמקרה ואתם עצמאים במקרים רבים מדובר בהוצאה מוכרת לצורכי מס. לגבי משך זמן הלימודים: בדרך כלל הלימודים נמשכים במתכונת של 30-200 שעות.
השוני הוא לא רק בכמות השעות, אלא כמובן גם בתדירות המפגשים: סדנאות קצרות ניתן להשלים תוך שבוע אינטנסיבי, ואילו קורסים מלאים בדרך כלל..
חברות שירותים למגזר העסקי בדרך כלל מתמחות בשוק מאוד מצומצם ומוגדר של שירותים, ולכן מיתוג חייב להיעשות בצורה מאוד מוכוונת מטרה כדי להשיג מקסימות תשואה להשקעה. מסיבה זו חשוב מאוד להגביל עצמכם לאמצעי מיתוג "צנועים" ואישיים: פחות פרסום המוני (אינטרנט, מדיה וכו') והרבה יותר פניה אישית (דיוור ישיר, נציגי מחירות, חלוקת מוצרי מיתוג וקידום..
ערים פופולאריות
חיפוש אזורי
ניהול משברים – המשרדים המובילים בתחום!
Copyright © 2024 needpr.co.il כל הזכויות שמורות
אתר משרדי יחסי ציבור מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום יחסי ציבור