או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
היי יצחק
קודם כל יחצ היא רק זרוע אחת מתקציב השיווק
שאר הזרועות הם פרסום , קד"ם, מיתוג , ניו מדיה (פייסבוק ואחרים) - אלו גופים נפרדים לחלוטין .
לגבי עוגת התקציב :
לפי פריסת העוגה לפרוסות הייתי בודקת מי קהל היעד שלך ?
איפה הוא נמצא ?
מה הוא קורא? האם עיתון או אתר אינטרנט ?
האם הוא מנוי לעיתונות מקצועית ?
האם הוא בפייסבוק ?
האם הוא גולש ופעיל בפורום כל שהוא של ענף המים?
אחרי שפילחת אותו והבנת כיצד הוא מתנהג תתחיל לחלק את התקציב ...
אם הוא פעיל בעיקר באינטרנט אז אולי לא כדאי בכלל לפרסם בעיתונות
אם הוא מנוי/קורא של מגזינים מקצועיים בתחום המים- אולי רק שם כדי לסגרו על סדרת פרסום ועל כתבות תדמית ...
ואם אתה לא סגור בדיוק איפה הוא נמצא : שווה לקחת רק משרד יחצ תחילה שבאמצעות כתבות/אייטמים בתקשורת ...ייחשף לך קהל היעד שלך ותדע איפה הוא נמצא ...
בהצלחה
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|