תגובה להודעה:
15/01/2015 16:05

היי אלון
שאלה נהדרת לגבי חלוקת התקציב ...צריך קודם כל לברר עוד לפני פריסת התקציב איפה קהל היעד שלך נמצא ...אילו מדיות הוא צורך...מה הוא קורא..באילו אתרים הוא גולש ...ורק אז לצאת לדרך .
יש סיכוי שתגלה שקהל היעד שלך שקשור לעולם המים ותעשיית המים בכלל לא נמצא ברשתות החברתיות או לפחות לא בפייסבוק ..אולי בלינקדין  או ברשת של המגזר הרוסי ...
אחרי מיפוי טוב ...צריך "לירות" לכמה כיוונים ולראות איזה כיון יותר תופס..יש עיתונות מקצועית לתחום המים..ויש אתרים מתמחים בתחום זה..יש תערוכות של מים ששווה להופיע בהן אפילו בביתן קטן ..אבל שווה להראות נוכחות ...
צריך להשקיע באתר טוב כדי שמתעניינים יוכלו להתרשם ולקבל תושובת דרך האתר ..צריך להשקיע גם בחיפוש בגוגל כדי שהאתר גם יצוץ במיקום טוב בעמודים ראשונים...צריך להתחיל ולראות מה עובד יותר או פחות - ואז להמשיך במדיות שיותר עובדות לך..
בהצלחה
ענת

פרסום תגובה להודעה בפורום

נושא

תוכן ההודעה
שם

כתובת אימייל

הכניסו מייל תקין אם ברצונכם לקבל עדכון במייל ברגע שתתקבל תשובה
יש לכתוב את התווים המופיעים בתמונה בתיבת הטקסט.

יש להקליד כאן את התווים המוצגים: