תגובה להודעה:
25/02/2015 14:54

שלום לכם , אנחנו חברה קטנה בתחום המים. אנחנו צריכים לחשוב על דרך נכונה לחלוקת תקציב השיווק שלנו. עכשיו כמובן שזה תלוי בהמון משתנים , אבל בכל זאת רציתי לשאול אם יש לפי ניסיון אחוזים לחלוקת העוגה של תקציבי השיווק ?
כללי אצבע או משהו בסגנון . כמה אחוז לתת לאינטרנט, עיתונות , רדיו וכ'ו
תודה רבה

פרסום תגובה להודעה בפורום

נושא

תוכן ההודעה
שם

כתובת אימייל

הכניסו מייל תקין אם ברצונכם לקבל עדכון במייל ברגע שתתקבל תשובה
יש לכתוב את התווים המופיעים בתמונה בתיבת הטקסט.

יש להקליד כאן את התווים המוצגים: