תגובה להודעה:
10/01/2015 17:41

היי ערן
השאלה קצת טריקית ..והתשובה שלי תהיה מורכבת ..מסיבה מאוד פשוטה - אתה צריך לעשות מיתוג לשניהם ...
מיתוג חברה רצוי כדי שיהיה לוגו , נראות אחידה לחברה, חתימה מסודרת בגוף המייל ונייר מכתבים אחיד עם כל פרטי החברה (תהליך מיתוג קטן)
מיתוג המוצר הוא כבר יותר מורכב - מדובר במיתוג האריזות, ההנחיות לשימוש, מיתוג המיקום שיקבל על המדף בחנויות, מיתוג של שילוט לנקודות המכירה כדי לקדם את המוצר ועוד...
בסופו של דבר מול הצרכן הסופי - מעניין אותו רק המוצר עצמו ...רוב הצרכנים לא יודעים מי האבא והאמא של הרבה מוצרים שהם רוכשים בחנויות ..
ומהצד השני - אתה כחברה מול הסחר (הטרייד) רוצה שידעו מי אתה , מה הקונספט והזהות של החברה שלך , במה אתה מתמחה והיכן ניתן להשיג אותך ..כל זאת משיגים על ידי מיתוג מדוייק .
בקיצור - יש לך תהליך מיתוג כפול וזאת המלצתי ...
ענת

פרסום תגובה להודעה בפורום

נושא

תוכן ההודעה
שם

כתובת אימייל

הכניסו מייל תקין אם ברצונכם לקבל עדכון במייל ברגע שתתקבל תשובה
יש לכתוב את התווים המופיעים בתמונה בתיבת הטקסט.

יש להקליד כאן את התווים המוצגים: