היי ערן
השאלה קצת טריקית ..והתשובה שלי תהיה מורכבת ..מסיבה מאוד פשוטה - אתה צריך לעשות מיתוג לשניהם ...
מיתוג חברה רצוי כדי שיהיה לוגו , נראות אחידה לחברה, חתימה מסודרת בגוף המייל ונייר מכתבים אחיד עם כל פרטי החברה (תהליך מיתוג קטן)
מיתוג המוצר הוא כבר יותר מורכב - מדובר במיתוג האריזות, ההנחיות לשימוש, מיתוג המיקום שיקבל על המדף בחנויות, מיתוג של שילוט לנקודות המכירה כדי לקדם את המוצר ועוד...
בסופו של דבר מול הצרכן הסופי - מעניין אותו רק המוצר עצמו ...רוב הצרכנים לא יודעים מי האבא והאמא של הרבה מוצרים שהם רוכשים בחנויות ..
ומהצד השני - אתה כחברה מול הסחר (הטרייד) רוצה שידעו מי אתה , מה הקונספט והזהות של החברה שלך , במה אתה מתמחה והיכן ניתן להשיג אותך ..כל זאת משיגים על ידי מיתוג מדוייק .
בקיצור - יש לך תהליך מיתוג כפול וזאת המלצתי ...
ענת