תגובה להודעה:
25/02/2015 16:18

היי יצחק
קודם כל יחצ היא רק זרוע אחת מתקציב השיווק
שאר הזרועות הם פרסום , קד"ם, מיתוג , ניו מדיה (פייסבוק ואחרים) - אלו גופים נפרדים לחלוטין .
לגבי עוגת התקציב :
לפי פריסת העוגה לפרוסות הייתי בודקת מי קהל היעד שלך ?
איפה הוא נמצא ?
מה הוא קורא? האם עיתון או אתר אינטרנט ?
האם הוא מנוי לעיתונות מקצועית ?
האם הוא בפייסבוק ?
האם הוא גולש ופעיל בפורום כל שהוא של ענף המים?
אחרי שפילחת אותו והבנת כיצד הוא מתנהג תתחיל לחלק את התקציב ...
אם הוא פעיל בעיקר באינטרנט אז אולי לא כדאי בכלל לפרסם בעיתונות
אם הוא מנוי/קורא של מגזינים מקצועיים בתחום המים- אולי רק שם כדי לסגרו על סדרת פרסום ועל כתבות תדמית ...
ואם אתה לא סגור בדיוק איפה הוא נמצא : שווה לקחת רק משרד יחצ תחילה שבאמצעות כתבות/אייטמים בתקשורת ...ייחשף לך קהל היעד שלך ותדע איפה הוא נמצא ...
בהצלחה
ענת

פרסום תגובה להודעה בפורום

נושא

תוכן ההודעה
שם

כתובת אימייל

הכניסו מייל תקין אם ברצונכם לקבל עדכון במייל ברגע שתתקבל תשובה
יש לכתוב את התווים המופיעים בתמונה בתיבת הטקסט.

יש להקליד כאן את התווים המוצגים: