needpr.co.il
כניסה למנהלים
מעוניינים לקבל פניות ממשרדי יחסי ציבור?
או מלאו פרטים
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM!

מנהלי הפורום

ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור
ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור

ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה

עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia
עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia

עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
היי יצחק
קודם כל יחצ היא רק זרוע אחת מתקציב השיווק
שאר הזרועות הם פרסום , קד"ם, מיתוג , ניו מדיה (פייסבוק ואחרים) - אלו גופים נפרדים לחלוטין .
לגבי עוגת התקציב :
לפי פריסת העוגה לפרוסות הייתי בודקת מי קהל היעד שלך ?
איפה הוא נמצא ?
מה הוא קורא? האם עיתון או אתר אינטרנט ?
האם הוא מנוי לעיתונות מקצועית ?
האם הוא בפייסבוק ?
האם הוא גולש ופעיל בפורום כל שהוא של ענף המים?
אחרי שפילחת אותו והבנת כיצד הוא מתנהג תתחיל לחלק את התקציב ...
אם הוא פעיל בעיקר באינטרנט אז אולי לא כדאי בכלל לפרסם בעיתונות
אם הוא מנוי/קורא של מגזינים מקצועיים בתחום המים- אולי רק שם כדי לסגרו על סדרת פרסום ועל כתבות תדמית ...
ואם אתה לא סגור בדיוק איפה הוא נמצא : שווה לקחת רק משרד יחצ תחילה שבאמצעות כתבות/אייטמים בתקשורת ...ייחשף לך קהל היעד שלך ותדע איפה הוא נמצא ...
בהצלחה
ענת

25/02/2015 14:54

שלום לכם , אנחנו חברה קטנה בתחום המים. אנחנו צריכים לחשוב על דרך נכונה לחלוקת תקציב השיווק שלנו. עכשיו כמובן שזה תלוי בהמון משתנים , אבל בכל זאת רציתי לשאול אם יש לפי ניסיון אחוזים לחלוקת העוגה של תקציבי השיווק ?
כללי אצבע או משהו בסגנון . כמה אחוז לתת לאינטרנט, עיתונות , רדיו וכ'ו
תודה רבה

25/02/2015 16:18
« הודעה נוכחית

היי יצחק
קודם כל יחצ היא רק זרוע אחת מתקציב השיווק
שאר הזרועות הם פרסום , קד"ם, מיתוג , ניו מדיה (פייסבוק ואחרים) - אלו גופים נפרדים לחלוטין .
לגבי עוגת התקציב :
לפי פריסת העוגה לפרוסות הייתי בודקת מי קהל היעד שלך ?
איפה הוא נמצא ?
מה הוא קורא? האם עיתון או אתר אינטרנט ?
האם הוא מנוי לעיתונות מקצועית ?
האם הוא בפייסבוק ?
האם הוא גולש ופעיל בפורום כל שהוא של ענף המים?
אחרי שפילחת אותו והבנת כיצד הוא מתנהג תתחיל לחלק את התקציב ...
אם הוא פעיל בעיקר באינטרנט אז אולי לא כדאי בכלל לפרסם בעיתונות
אם הוא מנוי/קורא של מגזינים מקצועיים בתחום המים- אולי רק שם כדי לסגרו על סדרת פרסום ועל כתבות תדמית ...
ואם אתה לא סגור בדיוק איפה הוא נמצא : שווה לקחת רק משרד יחצ תחילה שבאמצעות כתבות/אייטמים בתקשורת ...ייחשף לך קהל היעד שלך ותדע איפה הוא נמצא ...
בהצלחה
ענת

Copyright © 2024 needpr.co.il כל הזכויות שמורות
אתר משרדי יחסי ציבור מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום יחסי ציבור
מחפשים משרד יחסי ציבור? מלאו את הטופס וקבלו הצעות
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!