needpr.co.il
כניסה למנהלים
מעוניינים לקבל פניות ממשרדי יחסי ציבור?
או מלאו פרטים
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM!

מנהלי הפורום

ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור
ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור

ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה

עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia
עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia

עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
שנים היה ברור ששיווק ברשתות חברתיות זה רק טוויטר ופייסבוק,היום גוגל פלוס ורשתות אחרות נכנסו חזק למשחק. איפה כדי להשקיע ואיך בוררים איזו רש מתאימה לשיווק ואיזה לא
18/01/2015 16:36
רשתות חברתיות     ו    לירון לירון    
« הודעה נוכחית

שנים היה ברור ששיווק ברשתות חברתיות זה רק טוויטר ופייסבוק,היום גוגל פלוס ורשתות אחרות נכנסו חזק למשחק. איפה כדי להשקיע ואיך בוררים איזו רש מתאימה לשיווק ואיזה לא

18/01/2015 16:45

פרסום ברשתות החברתיות או שיווק ברשתות אלו הינו כמו במדיה האחרת. הכל תלוי מה רוצים לשווק ולמי רוצים לשווק.
לא דומה הפייסבוק ללינקדין ויוטיוב לטוויטר.
בארץ, הפייסבוק תפס הרבה יותר מרשת חברתית אחרת כך שהכיוון צריך ללכת לטובת הפייסבוק אבל שוב פעם הכל בשיקול דעת שהמוצר וקהל היעד מתאים לפייסבוק .
היות ותקציבי הפרסום בפייסבוק יכולים לעבוד גם ברמת מחירים נמכה אז כמובן שיטת הניסוי והתהייה יכולה לעזור בסופו של דבר על ההחלטה כמה ואיפה הכי כדאי לפרסם.
שיהיה לך בהצלחה 

Copyright © 2024 needpr.co.il כל הזכויות שמורות
אתר משרדי יחסי ציבור מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום יחסי ציבור
מחפשים משרד יחסי ציבור? מלאו את הטופס וקבלו הצעות
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!