needpr.co.il
כניסה למנהלים
מעוניינים לקבל פניות ממשרדי יחסי ציבור?
או מלאו פרטים
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM!

מנהלי הפורום

ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור
ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור

ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה

עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia
עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia

עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
תוך כמה זמן מהרגע בו מתגלה משבר את נוהגת לטפל בו? אני יודעת שקיימת טענה שאם לא מתייחסים למשבר  ולא עושים רעש, הוא יחלוף
01/10/2013 15:38
« הודעה נוכחית

תוך כמה זמן מהרגע בו מתגלה משבר את נוהגת לטפל בו? אני יודעת שקיימת טענה שאם לא מתייחסים למשבר  ולא עושים רעש, הוא יחלוף

06/10/2013 12:38

היי לוטם
משבר מצריך התייחסות מיידית ...
ההתייחסות צריכה לבוא לידי ביטוי בישבה דחופה של כל הגורמים ובחירת אסטרטגיה שעמה יוצאים לדרך..
יכול להיות שהאסטרטגיה תהיה בשלב הראשון שקטה יותר , רק לבדוק את המצב ואת ההתפתחות ואז להגיב ...יכול להיות שצריך להוציא הודעה לעיתונות או לפרסם תגובה בפייסבוק של הלקוח במיידי, יכול להיות שצריך לבטל קמפיין שרץ באוויר כדי לא לעורר את הדובים משנתם...
אבל חובה להגיב !!! לא להיות אדישים !!! להיות עם יד על הדופק ...לראות שבזירת הפייסבוק לא מתארגנת הפגנה/עצומה...

ענת

Copyright © 2024 needpr.co.il כל הזכויות שמורות
אתר משרדי יחסי ציבור מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום יחסי ציבור
מחפשים משרד יחסי ציבור? מלאו את הטופס וקבלו הצעות
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!