needpr.co.il
כניסה למנהלים
מעוניינים לקבל פניות ממשרדי יחסי ציבור?
או מלאו פרטים
שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM!

מנהלי הפורום

ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור
ענת צ'רפק מחנאי - משרד נעמי צ'רפק יחסי ציבור

ענת צ'רפק מחנאי סמנכ"לית לקוחות בצ'רפק יחסי ציבור , מנהלת תיקי לקוחות אסטרטגיים, מייעצת לעסקים שבתחילת דרכם. כיצד לפרסם, למתג, ליחצן, וליצור לעצמם תדמית נכונה בעולם הניו מדיה

עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia
עדי הרבסטמן-מנכ"ל חברת הרבסטמן תקשורת hmedia

עדי הרבסטמן בעל ניסיון של 10 שנים בעולם הפרסום והיחסי ציבור . לאחר 5 שנים בעולם הפרסום עבר לעולם יחסי ציבור ומשם הוא נמצא בהתקדמות תמידית למדיה הוותיקה והחדשה כאחד.למד יחסי ציבור בבר אילן ובניהול ניו מדיה במכללה לניו מדיה.

כתוב נושא חדש     « לעמוד הפורום
היי אלי

אני אגייד לך מה שאני תמיד אומרת ללקוחות שלי ..כולם צריכים ללמוד לעבוד יחד כמו מכונה משומנת כשמטרה אחת למול העיניים - לדאוג להצלחה התקשורתית של החברה שאנו מייצגים ...
יחצן, דובר, יועץ אסטרטגי, יועץ לטיפול במשברים, פרסומאי, איש קד"מ - כולם עובדים למעט מטרה אחת ועבור לקוח אחד .

כולם צריכים להבין שמדובר פה בצוות , לא ביחידים ולא כאידיבידואל, אף אחד לא צריך לפחד שייקחו לו את הקרדיט (כי לרוב המלחמות הם תמיד על הקרדיט) , הקרדיט הוא משותף ...כשהצוות ששכרת לא עובד יחד - אתה זה שמפסיד והחברה כמובן ...כל אחד יכול להפרות את האחר , יכול להיות סיעור מוחות נהדר בקבוצה שכזו במיוחד עם הנסיון שהיא מביאה עמה ואין פה בכלל מקום לאגו ...

בהגדרת התקפדי שלהם ובתיאום הציפיות שלכם מאנשי המקצוע שאתם שוכרים עבורכם - זה עיקרון שצריך להיות נר לרגלכם - עבודת צוות!!!

מקווה שתצליח להעביר את המסר בקלות !!!
ענת
10/12/2013 17:29
חברת רכב     ו    אלי אלי    

אנחנו חברה בתחום הרכב עובד עם משרד יחסי ציבור, יועץ תקשורת, דובר. לאחרונה שמענו יותר ויותר מהיועץ תקשורת שהוא מעדיף שהדובר לא יהיה חלק מהשיחות צוות שעוסקות בתכנון אסטרטגיה , להערכתנו מדובר בעיקר בעניינים של אגו. השאלה אם הוא צודק או שבאמת מדובר כאן בעניינים של אגו בלבד

10/12/2013 20:04
« הודעה נוכחית

היי אלי

אני אגייד לך מה שאני תמיד אומרת ללקוחות שלי ..כולם צריכים ללמוד לעבוד יחד כמו מכונה משומנת כשמטרה אחת למול העיניים - לדאוג להצלחה התקשורתית של החברה שאנו מייצגים ...
יחצן, דובר, יועץ אסטרטגי, יועץ לטיפול במשברים, פרסומאי, איש קד"מ - כולם עובדים למעט מטרה אחת ועבור לקוח אחד .

כולם צריכים להבין שמדובר פה בצוות , לא ביחידים ולא כאידיבידואל, אף אחד לא צריך לפחד שייקחו לו את הקרדיט (כי לרוב המלחמות הם תמיד על הקרדיט) , הקרדיט הוא משותף ...כשהצוות ששכרת לא עובד יחד - אתה זה שמפסיד והחברה כמובן ...כל אחד יכול להפרות את האחר , יכול להיות סיעור מוחות נהדר בקבוצה שכזו במיוחד עם הנסיון שהיא מביאה עמה ואין פה בכלל מקום לאגו ...

בהגדרת התקפדי שלהם ובתיאום הציפיות שלכם מאנשי המקצוע שאתם שוכרים עבורכם - זה עיקרון שצריך להיות נר לרגלכם - עבודת צוות!!!

מקווה שתצליח להעביר את המסר בקלות !!!
ענת

Copyright © 2024 needpr.co.il כל הזכויות שמורות
אתר משרדי יחסי ציבור מציג בפניכם מידע ועסקים מומלצים מתחום יחסי ציבור
מחפשים משרד יחסי ציבור? מלאו את הטופס וקבלו הצעות
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר

שם מלא:
טלפון:
אימייל:
יישוב:
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד!