או מלאו פרטים
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM! | |
|
היי טל שאלה מצויינת ...
יחסי ציבור בעצם זה כמו "מפעל" לייצור אייטמים בתקשורת שמורכבת מאמצעים תקשורת כתובה ואקטרונית.
היום בימינו נגיד הייתם רוצים לקנות אייטם של 5 דקות בתוכנית בוקר ...יש לזה מחיר 5000 שח ...גם לאינץ בעיתון יש מחיר ...גם לשניות ברדיו או בטלוויזיה יש מחיר ...כל דבר עולה בימינו כסף ...ולכן אם במסגרת מערך היח"צ מקבלים אייטם בטלווזיה...כתבה במקומון של כמה עמודים ואייטם בעיתון ארצי ...כל דבר בעצם ניתן לתרגם אותו לכסף שנכנס ...
אתן דוגמא מהעבודה שלי: רצינו להשיק גם אירועים חדש בדרום הארץ ידענו שיהיה קשה להביא לשם את התקשורת אז החלטנו לארח את החתונה של מאיה בוסקילה
עשינו ידיעות מקדימות..ידיעות מהטעימות..ידיעות על ההכנות..עשינו מסיבת עיתונאים במקום ...היו צוותי טלווזיה ואינטרנט והכי חשוב כל סלבריטאי ישראל ירדו לדרום הארץ לרגל החתונה ...המקום קיבל חשיפה תקשורתית בשווי 300,000 שח ...
הכל ניתן למדוד היום
ענת
אנחנו עובדים עם משרדי יחסי ציבור מובילים בישראל - השאירו פרטים ונדאג להפנות אליכם את הטובים ביותר
|
|
שם מלא: | |
טלפון: | |
אימייל: | |
יישוב: | |
אנחנו לא נשלח אליך SPAM לאימייל, המספר יעבור לספקים מומלצים בלבד! | |
|